Ochelarii smart care te vor face să arăți ca un hipster

de: Bianca Prangate
04 11. 2018
Tencet/Twitter

Cea mai mare companie de tehnologie din China, Tencent, a lansat perechea de ochelari smart Weishi, care te ajută să filmezi ceea ce vezi și să arăți ca un hipster în timp ce faci asta.

Conceptul nu este cel mai revoluționar. Cei de la Snapchat au lansat și ei o astfel de pereche de ochelari smart, numiți Spectacles, dar au avut parte de atât de puțin succes încât compania a suferit pierderi de 40 de milioane de dolari din cauza perechilor nevândute.

Spre deosebire de prima generație de ochelari Spectacles, ochelarii smart de la Tencent nu evidențiază camerele din rame cu galben. În schimb, ramele lor sunt complet negre și au un ușor aspect de ochi de pisică. Design-ul lor amintește cumva de hipsteri.

Ochelarii Weishi au fost botezați după aplicația video omonimă lansată de companie, care imită foarte bine ideea de Vine. În mandarină, „weishi” înseamnă „micro-spectacol”. Cei de la Tencent speră ca ochelarii Weishi să îi inspire pe utilizatorii aplicației Weishi să facă mai multe videoclipuri scurte pe care să le încarce pe platformă și să crească astfel popularitatea acesteia.

Compania a explicat pentru The Verge că ochelarii au deja propria lor aplicație în App Store, care îi va ajuta pe utilizatori să conecteze ochelarii prin Bluetooth. În ceea ce privește specificațiile ochelarilor, se poate spune că sunt decente. Camera are 8 megapixeli și poate realiza filmări atât în rezoluție 720p, cât și în rezoluție HD 1080p. Ochelarii pot fi folosiți, printre altele, pentru transmisiuni în direct și preview-uri.

Ochelarii sunt disponibili începând cu 11 noiembrie, când gigantul de e-commerce Alibaba sărbătorește Singles Day – un eveniment de vânzări uriaș, de genul Black Friday, în urma căruia s-au vândut mai multe produse decât de Black Friday sau Cyber Money în anul 2017.